LinkedIn an WordCamp Kraków 2025
Wordpress i Linkedin mają bardzo dużo wspólnego, strzelam, że nawet organizatorzy WordCamp nie o wszystkim wiedzą. Zacznijmy po kolei…

Rafał Szymański
Wdrażam LinkedIn i Sales Navigator firmach B2B

Obie platformy wystartowały w maju 2003 roku, LinkedIn jest z 5 maja, WP odrobinę młodszy, bo z 27 maja więc dlatego się wywyższa. Ewolucja od niszy do dominacji – czyli zaczynamy od zera a obecnie dominujemy. WP napędza obecnie 43% stron internetowych na świecie i jak dla mnie jest synonimem CMS. Podobnie jest z LinkedIn, który ma ponad 1 miliard użytkowników i stał się de facto synonimem networkingu biznesowego skutecznie zastępującego wymianę wizytówek. Obie platformy walczą także z łatką: „OK,Boomer, jesteś przestarzały” Nie wiem, ile razy w tygodniu czytam, że Linkedin umiera bo TikTok, X, Instagram czy 1001 nowa platforma powstała. To samo jest z WP, gdzie okazało się, że nowa krew w postaci „AI CMS” to w większości pic na wodę fotomontaż, no chyba, że ktoś lubi płacić 50$ msc Webflow za to samo co ma za darmo w Wordpress, czy ma za dużo wolnego czasu bo uwierzył w hasło Ghost, ze brak panelu CMS to mniej ataków. Tak więc w Linkedin i WordPress cenię, że może ktoś stwierdzi, że nudne ale stabilne i zdecydowanie godne zaufania. Nie wiem czy LinkedIn jest atrakcyjny dla osób zajmujących się Wordpressem ale przygotowałem prezentację, która pokaże go od technicznej strony szukania klientów. Nie wiem czy wiecie, ale po prezentacji będzie wiedzieć jak zobaczyć na Linkedin, że ktoś szukał firmy robiącej w Wordpress, będziecie umieli sprawdzić, czy firma ma kasę na Was i z kim należy rozmawiać, bo na pewno nie z CEO. Więc zapraszam na swój wykład na @WordCamp Kraków 2025, który odbędzie się w dniach 27-29 czerwca na Politechnice Krakowskiej (budynek Działownia). Będę na networkingu więc można potem podpytać o szczegóły. Bilety dostępne na: https://krakow.wordcamp.org/2025/bilety/
Jeśli potrzebujesz czegoś innego, czego nie ma wyszczególnionego w mojej ofercie np: stałego wsparcia marketingowego, wdrożenia LinkedIn i programu Employee Advocacy w Twojej firmie to umówmy się na 30 minutową rozmowę abym poznał Twoje problemy.
