Zbuduj wizerunek profesjonalisty
Masz wiedzę i kompetencje, ale w branży niewiele osób o Tobie słyszało? To kwestia wizerunku – profesjonaliści, którzy go nie budują, zostają w cieniu. Za to Ci, którzy o niego dbają, szybciej zdobywają klientów i są wyżej cenieni.
Rafał Szymański
Wdrażam LinkedIn i Sales Navigator firmach B2B
Zbuduj wizerunek profesjonalisty
Masz wiedzę i kompetencje, ale w branży niewiele osób o Tobie słyszało?
To kwestia wizerunku – profesjonaliści, którzy go nie budują, zostają w cieniu. Za to Ci, którzy o niego dbają, szybciej zdobywają klientów i są wyżej cenieni. Wizerunek staje się dźwignią ich rozwoju zawodowego.
Jak przejść z punktu A do punktu B? Podczas konferencji organizowanej przez Pawła Tkaczyka opowiedzą o tym eksperci, którzy od lat z sukcesem budują swoje marki osobiste: Janina Bąk, Michał Wrzosek, Kamil Kozieł i moja skromna osoba.
Dołącz, mądrego warto posłuchać.
Dwie rzeczy, zanim klikniesz „zapisz się”:
- konferencja jest darmowa i online – widzimy się 20 października o 19:00. Zarezerwuj sobie 2-2,5 godziny. Będzie konkret.
- Po wydarzeniu dostaniesz link do nagrania, żeby nic Ci nie umknęło.
Co wyniesiesz z konferencji?
-
Janina Bąk skupi się na kluczowych momentach w rozwoju marki osobistej i wypracowaniu odporności na hejt.
-
Michał Wrzosek zdradzi, co jest paliwem silnej marki eksperta i czego potrzeba, żeby dojść do punktu B.
-
Kamil Kozieł rozprawi się z mitami na temat prezentacji i pokaże Ci patenty, jak wyjść z cienia… na scenę.
-
Paweł Tkaczyk poprowadzi całą konferencję i na pewno doda coś od siebie.
-
Rafał Szymański - czyli ja - opowie o tym, jak budować wizerunek profesjonalisty i zaprząc do tego LinkedIn.
Gośćmi na konferencji będą:
Paweł Tkaczyk - prowadzący

Strateg marki. Od dwudziestu lat pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Wśród jego klientów są m.in.: SONY, HBO, Orange, Google, Meta. Szkoli, występuje na konferencjach, dzieli się wiedzą na blogu i w social mediach.
Napisał trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizację” oraz „Narratologię”, stworzył Yggdrasil – marketingowy portal dla przedsiębiorców i marketerów, który zgromadził przeszło 450-osobową społeczność.
Zwykle dodaje, że zarabia na życie opowiadaniem historii, ale tym razem pałeczkę przejmą goście.
Janina Bąk

Popularyzatorka nauki, aktywistka, blogerka i prelegentka. Przez pięć lat wykładała statystykę na uniwersytecie, teraz uczy ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.
Działa w social mediach (na wszystkich platformach zgromadziła łącznie 250.000 fanów). Napisała dwie bestsellerowe książki o statystyce i wygłosiła trzy wykłady TEDx. Współpracowała z takimi firmami jak: Spotify, Netflix, Plus, Siemens, Aldi.
Zgarnęła sporo nagród (w tym Influencerka Roku), była na liście „50 wpływowych Polek i Polaków” magazynu Newsweek. Szkoli z marki osobistej i używa do tego klocków LEGO. Przypadek?
Michał Wrzosek

Doktor dietetyki, przedsiębiorca, mówca i influencer. Współzałożyciel Centrum Respo i twórca podcastu „Rezultaty”, gdzie opowiada o zdrowiu, biznesie, marketingu i mądrym zasuwaniu.
Na social mediach zgromadził przeszło dwa miliony obserwujących, a jego społeczność stale rośnie. Jest autorem książek o tematyce prozdrowotnej, w tym bestsellera „Projekt: zdrowe życie”, wydanego w ramach self-publishingu.
Na konferencji I Love Marketing dwa razy znalazł się w ścisłej czołówce (na dwa wystąpienia), więc jeśli interesują Cię zdrowe nawyki w budowaniu marki osobistej, to tylko do niego.
Kamil Kozieł

Przedsiębiorca, mówca, szkoleniowiec i podcaster. Od ponad 20 lat uczy metod skutecznej komunikacji, w tym celu zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów.
Na co dzień buduje przekaz, który pozwala wybić się na konferencji, sprzedać produkt czy zyskać uznanie zarządu. Jego prelepcja z TEDxKatowice – „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” – wirusowo rozeszła się na YouTube.
Jest trzykrotnym zwycięzcą nieoficjalnych mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych – konferencji I Love Marketing i konsultantem wielu prelegentów, którzy odnieśli na niej sukces.
Rafał Szymański

Prelegent, trener z LinkedIn, konsultant B2B, działacz społeczny. Jedna z jego zawodowych ksywek to „Człowiek Excel”. Wie, jakie KPI będą ważne dla zarządu, sprzedaży, HR czy samych pracowników.
Trzykrotnie stawał na podium konferencji I Love Marketing, zdobył wyróżnienie na TEDx. Od 2018 roku przeprowadził wiele szkoleń m.in. dla PGE, GROHE, Volvo czy Volkswagen Group.
Po LinkedInie mógłby oprowadzać z zamkniętymi oczami, a jego specjalizacja to budowanie marki osobistej pracownika, Social Selling i rekrutacja. Jest dorosłym fanem LEGO, być może dlatego potrafi różne rzeczy dobrze poukładać w głowie.
Zapisz się, żal się nie zapisać
Klikam, żal się nie zapisaćMoże zrobimy coś wspólnie?
Jesli podoba Ci się to co piszę, może mogę napisać coś dla Ciebie?
