Zbuduj wizerunek profesjonalisty

Masz wiedzę i kompetencje, ale w branży niewiele osób o Tobie słyszało? To kwestia wizerunku – profesjonaliści, którzy go nie budują, zostają w cieniu. Za to Ci, którzy o niego dbają, szybciej zdobywają klientów i są wyżej cenieni.

Rafał Szymański

Rafał Szymański

Wdrażam LinkedIn i Sales Navigator firmach B2B

Zbuduj wizerunek profesjonalisty

Zbuduj wizerunek profesjonalisty

Masz wiedzę i kompetencje, ale w branży niewiele osób o Tobie słyszało?

To kwestia wizerunku – profesjonaliści, którzy go nie budują, zostają w cieniu. Za to Ci, którzy o niego dbają, szybciej zdobywają klientów i są wyżej cenieni. Wizerunek staje się dźwignią ich rozwoju zawodowego.

Jak przejść z punktu A do punktu B? Podczas konferencji organizowanej przez Pawła Tkaczyka opowiedzą o tym eksperci, którzy od lat z sukcesem budują swoje marki osobiste: Janina Bąk, Michał Wrzosek, Kamil Kozieł i moja skromna osoba.

Dołącz, mądrego warto posłuchać.

Dwie rzeczy, zanim klikniesz „zapisz się”:

  1. konferencja jest darmowa i online – widzimy się 20 października o 19:00. Zarezerwuj sobie 2-2,5 godziny. Będzie konkret.
  2. Po wydarzeniu dostaniesz link do nagrania, żeby nic Ci nie umknęło.
Klikam, żal się nie zapisać

Co wyniesiesz z konferencji?

    • Janina Bąk skupi się na kluczowych momentach w rozwoju marki osobistej i wypracowaniu odporności na hejt.

    • Michał Wrzosek zdradzi, co jest paliwem silnej marki eksperta i czego potrzeba, żeby dojść do punktu B.

    • Kamil Kozieł rozprawi się z mitami na temat prezentacji i pokaże Ci patenty, jak wyjść z cienia… na scenę.

    • Paweł Tkaczyk poprowadzi całą konferencję i na pewno doda coś od siebie.

    • Rafał Szymański - czyli ja - opowie o tym, jak budować wizerunek profesjonalisty i zaprząc do tego LinkedIn.

Gośćmi na konferencji będą:

Paweł Tkaczyk - prowadzący

Paweł Tkaczyk

Strateg marki. Od dwudziestu lat pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Wśród jego klientów są m.in.: SONY, HBO, Orange, Google, Meta. Szkoli, występuje na konferencjach, dzieli się wiedzą na blogu i w social mediach.

Napisał trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizację” oraz „Narratologię”, stworzył Yggdrasil – marketingowy portal dla przedsiębiorców i marketerów, który zgromadził przeszło 450-osobową społeczność.

Zwykle dodaje, że zarabia na życie opowiadaniem historii, ale tym razem pałeczkę przejmą goście.


Janina Bąk

Janina Bąk

Popularyzatorka nauki, aktywistka, blogerka i prelegentka. Przez pięć lat wykładała statystykę na uniwersytecie, teraz uczy ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.

Działa w social mediach (na wszystkich platformach zgromadziła łącznie 250.000 fanów). Napisała dwie bestsellerowe książki o statystyce i wygłosiła trzy wykłady TEDx. Współpracowała z takimi firmami jak: Spotify, Netflix, Plus, Siemens, Aldi.

Zgarnęła sporo nagród (w tym Influencerka Roku), była na liście „50 wpływowych Polek i Polaków” magazynu Newsweek. Szkoli z marki osobistej i używa do tego klocków LEGO. Przypadek?


Michał Wrzosek

Michał Wrzosek

Doktor dietetyki, przedsiębiorca, mówca i influencer. Współzałożyciel Centrum Respo i twórca podcastu „Rezultaty”, gdzie opowiada o zdrowiu, biznesie, marketingu i mądrym zasuwaniu.

Na social mediach zgromadził przeszło dwa miliony obserwujących, a jego społeczność stale rośnie. Jest autorem książek o tematyce prozdrowotnej, w tym bestsellera „Projekt: zdrowe życie”, wydanego w ramach self-publishingu.

Na konferencji I Love Marketing dwa razy znalazł się w ścisłej czołówce (na dwa wystąpienia), więc jeśli interesują Cię zdrowe nawyki w budowaniu marki osobistej, to tylko do niego.


Kamil Kozieł

Kamil Kozieł

Przedsiębiorca, mówca, szkoleniowiec i podcaster. Od ponad 20 lat uczy metod skutecznej komunikacji, w tym celu zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów.

Na co dzień buduje przekaz, który pozwala wybić się na konferencji, sprzedać produkt czy zyskać uznanie zarządu. Jego prelepcja z TEDxKatowice – „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” – wirusowo rozeszła się na YouTube.

Jest trzykrotnym zwycięzcą nieoficjalnych mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych – konferencji I Love Marketing i konsultantem wielu prelegentów, którzy odnieśli na niej sukces.


Rafał Szymański

Rafał Szymański

Prelegent, trener z LinkedIn, konsultant B2B, działacz społeczny. Jedna z jego zawodowych ksywek to „Człowiek Excel”. Wie, jakie KPI będą ważne dla zarządu, sprzedaży, HR czy samych pracowników.

Trzykrotnie stawał na podium konferencji I Love Marketing, zdobył wyróżnienie na TEDx. Od 2018 roku przeprowadził wiele szkoleń m.in. dla PGE, GROHE, Volvo czy Volkswagen Group.

Po LinkedInie mógłby oprowadzać z zamkniętymi oczami, a jego specjalizacja to budowanie marki osobistej pracownika, Social Selling i rekrutacja. Jest dorosłym fanem LEGO, być może dlatego potrafi różne rzeczy dobrze poukładać w głowie.


Zapisz się, żal się nie zapisać

Klikam, żal się nie zapisać
Skontaktuj się ze mną

Może zrobimy coś wspólnie?

Jesli podoba Ci się to co piszę, może mogę napisać coś dla Ciebie?

Może zrobimy coś wspólnie?