Warunki i Zasady korzystania ze strony oraz zakupu na RafalSzymanski.pl

§ 1. Definicje

  • Formularz kontaktowy - Formularz na stronie rafalszymanski.pl do kontaktu z Usługodawcą.
  • Formularz zamówienia – Formularz na stronie rafalszymanski.pl do składania Zamówień.
  • Klient – Osoba korzystająca z funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  • Konsument – Osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Produkt – Towar fizyczny, cyfrowy lub usługa w Sklepie Internetowym.
  • Regulamin - Niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  • Przedsiębiorca na prawach konsumenta - Osoba fizyczna zawierająca umowę o świadczenie usług, niezwiązaną zawodowo.
  • Sklep Internetowy - Sklep pod adresem rafalszymanski.pl.
  • Usługodawca – B2B Marketing.AI Rafał Szymański, Budkiewicza 28A, 05-091 Ząbki, Poland.
  • Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  • Usługa Elektroniczna – Usługa świadczona drogą elektroniczną.
  • Usługobiorca – Osoba korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  • Zamówienie - Oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • Punkt Kontaktowy - Adres manager@b2bmarketing.ai do kontaktu z Usługodawcą.

§ 2. Postanowienia ogólne

Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży, postępowanie reklamacyjne i odstąpienie od umów, oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.

  • Usługobiorca musi przestrzegać postanowień Regulaminu.
  • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego.
  • Punkt Kontaktowy: manager@b2bmarketing.ai (komunikacja w j. polskim lub angielskim).

§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży

Sklep prowadzi sprzedaż produktów online. Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych.

  • Informacje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  • Ceny Produktów zawierają VAT, wyłączając koszty dostawy.
  • Zamówienia składa się online, po akceptacji Regulaminu.
  • Usługodawca informuje o zmianach istotnych warunków umowy.
  • Umowa sprzedaży zawarta w momencie złożenia Zamówienia.

§ 5. Sposoby płatności

  • Obsługę płatności prowadzi serwis Easytools (operator: Stripe).
  • Klient musi zapłacić w terminie 3 dni roboczych od zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 6. Reklamacja produktu

Reklamacje kierować na manager@b2bmarketing.ai lub pisemnie na adres Usługodawcy.

  • Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.

§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

  • Zwrot płatności w ciągu 14 dni od odstąpienia.
  • Prawo odstąpienia nie przysługuje w określonych przypadkach (np. usługi w pełni wykonane za zgodą Klienta).

§ 8. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

Usługodawca umożliwia zawieranie Umów Sprzedaży Produktu oraz świadczenie Usług Elektronicznych zgodnie z Regulaminem.

§ 9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  • Usługi Elektroniczne są nieodpłatne.
  • Wymagania techniczne: komputer z Internetem, przeglądarka, Cookies i Javascript.

§ 10. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych

Reklamacje należy składać na manager@b2bmarketing.ai.

§ 11. Własność intelektualna

Treści w Sklepie Internetowym są własnością Usługodawcy.

§ 12. Opinie o produktach

Sklep nie umożliwia publikacji opinii o Produktach.

§ 13. Postanowienia końcowe

Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim. Spory będą rozwiązywane polubownie, a w przypadku braku porozumienia, przez właściwy sąd powszechny.

Formularz odstąpienia od umowy

Wypełnić i odesłać w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: B2B Marketing.AI Rafał Szymański, Budkiewicza 28A, 05-091 Ząbki, Poland, NIP 1180611236, REGON: 017216675,, manager@b2bmarketing.ai

Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() umowy dostawy następujących rzeczy() umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi() ”

Data zawarcia umowy()/odbioru()

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Nie jesteś pewien czego potrzebujesz

Jeśli potrzebujesz czegoś innego, czego nie ma wyszczególnionego w mojej ofercie np: stałego wsparcia marketingowego, wdrożenia LinkedIn i programu Employee Advocacy w Twojej firmie to umówmy się na 30 minutową rozmowę abym poznał Twoje problemy.

About Us
00 +
Lat Doświadczenia
About Us