Warunki i Zasady korzystania ze strony oraz zakupu na RafalSzymanski.pl
§ 1. Definicje
- Formularz kontaktowy - Formularz na stronie rafalszymanski.pl do kontaktu z Usługodawcą.
- Formularz zamówienia – Formularz na stronie rafalszymanski.pl do składania Zamówień.
- Klient – Osoba korzystająca z funkcjonalności Sklepu Internetowego.
- Konsument – Osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej z działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – Towar fizyczny, cyfrowy lub usługa w Sklepie Internetowym.
- Regulamin - Niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - Osoba fizyczna zawierająca umowę o świadczenie usług, niezwiązaną zawodowo.
- Sklep Internetowy - Sklep pod adresem rafalszymanski.pl.
- Usługodawca – B2B Marketing.AI Rafał Szymański, Budkiewicza 28A, 05-091 Ząbki, Poland.
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Usługa Elektroniczna – Usługa świadczona drogą elektroniczną.
- Usługobiorca – Osoba korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- Zamówienie - Oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Punkt Kontaktowy - Adres manager@b2bmarketing.ai do kontaktu z Usługodawcą.
§ 2. Postanowienia ogólne
Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży, postępowanie reklamacyjne i odstąpienie od umów, oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Usługobiorca musi przestrzegać postanowień Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Punkt Kontaktowy: manager@b2bmarketing.ai (komunikacja w j. polskim lub angielskim).
§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży
Sklep prowadzi sprzedaż produktów online. Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Informacje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Ceny Produktów zawierają VAT, wyłączając koszty dostawy.
- Zamówienia składa się online, po akceptacji Regulaminu.
- Usługodawca informuje o zmianach istotnych warunków umowy.
- Umowa sprzedaży zawarta w momencie złożenia Zamówienia.
§ 5. Sposoby płatności
- Obsługę płatności prowadzi serwis Easytools (operator: Stripe).
- Klient musi zapłacić w terminie 3 dni roboczych od zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 6. Reklamacja produktu
Reklamacje kierować na manager@b2bmarketing.ai lub pisemnie na adres Usługodawcy.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
§ 7. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
- Zwrot płatności w ciągu 14 dni od odstąpienia.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w określonych przypadkach (np. usługi w pełni wykonane za zgodą Klienta).
§ 8. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
Usługodawca umożliwia zawieranie Umów Sprzedaży Produktu oraz świadczenie Usług Elektronicznych zgodnie z Regulaminem.
§ 9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Usługi Elektroniczne są nieodpłatne.
- Wymagania techniczne: komputer z Internetem, przeglądarka, Cookies i Javascript.
§ 10. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych
Reklamacje należy składać na manager@b2bmarketing.ai.
§ 11. Własność intelektualna
Treści w Sklepie Internetowym są własnością Usługodawcy.
§ 12. Opinie o produktach
Sklep nie umożliwia publikacji opinii o Produktach.
§ 13. Postanowienia końcowe
Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim. Spory będą rozwiązywane polubownie, a w przypadku braku porozumienia, przez właściwy sąd powszechny.
Formularz odstąpienia od umowy
Wypełnić i odesłać w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: B2B Marketing.AI Rafał Szymański, Budkiewicza 28A, 05-091 Ząbki, Poland, NIP 1180611236, REGON: 017216675,, manager@b2bmarketing.ai
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() umowy dostawy następujących rzeczy() umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi() ”
Data zawarcia umowy()/odbioru()
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Jeśli potrzebujesz czegoś innego, czego nie ma wyszczególnionego w mojej ofercie np: stałego wsparcia marketingowego, wdrożenia LinkedIn i programu Employee Advocacy w Twojej firmie to umówmy się na 30 minutową rozmowę abym poznał Twoje problemy.
