Ludzie zbytnio komplikują LinkedIn
Uważam, że ludzie zbytni komplikują swój start na Linkedin i korzystanie z niego. Doktoryzują się, czytają różne, często sprzeczne porady o tym publikować czy zbudowac swoją markę na LinkedIn.
Rafał Szymański
Wdrażam LinkedIn i Sales Navigator firmach B2B
Zainspirowało mnie do napisania tego posta informacja od osoby, która konsultowałem, że poświeciła ona już kilka miesięcy i spory budżet aby zacząć działać na LinkedIn. Choć przygotowanie się uważam, za ważny etap to uważam, że lepiej zacząć działać od razu, małymi krokami testując co dla Ciebie działa a co nie.
Kilka rad dla początkujących:
Unikaj na LinkedIn:
- Próbowania publikowania 2 razy dziennie, bo ktoś Ci kazał.
- Pisania frazesów i banałów, które może działają na ludzi z uwaga złotej rybki przewijających TikTok ale nie tu.
- Wysyłania zdawkowych wiadomości jako zaproszeń
- Używanie skomplikowanego żargonu branżowego i postów jako ściana tekstu.
Zamiast tego sprawdza się na LinkedIn:
- Poświęć chwilę na zapoznanie się z tym miejscem, jest trochę inne niż FB i Insta.
- Znajdź tutaj osoby z Twojej branży lub niszy zawodowej i zobacz co robią.
- Zacznij od komentarzy zanim zaczniesz pisać posty
- Znajdź ludzi, którzy Cię inspirują i kliknij dzwoneczek na profilu, aby dostawać powiadomienia
- Zrób pracę domową jak wypełnienie profilu, ale nie skończ tylko na tym i czekaj na cud, że coś się stanie samo z siebie.
Skoncentruj się na tym przez pierwsze tygodnie. Dopiero teraz zacznij działać.
Ktoś z Was coś by dodał do tej listy?
Skomentuj na LinkedIn
Skontaktuj się ze mną
Może zrobimy coś wspólnie?
Jesli podoba Ci się to co piszę, może mogę napisać coś dla Ciebie?
