Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest idealne dla:
- Osób zaczynających pracę z LinkedIn - zaczynamy od pomijanych podstaw jak założyć i zabezpieczyć konto LinkedIn i dlaczego jest to takie ważne.
- Działów marketingu - poszukujących metod na dotarcie z materiałami do szerszej grupy odbiorców przez zaangażowanie pracowników.
- Właścicieli firm i przedsiębiorców - którzy chcą osobiście budować relacje biznesowe na LinkedIn.
- Działów HR - odpowiedzialnych za wdrażanie strategii Employer Branding i Employee Advocacy w organizacji.
Dla kogo nie jest to szkolenie?
Rozważyłbym inne moje usługi w sytuacji:
- Potrzebujesz wsparcia z Company Page - zapytaj o konsultację 1-na-1, a przygotuje audyt i wdrożę zmiany.
- Użytkowników kont LinkedIn Sales Navigator - na szkoleniu z LinkedIn uczę zakresu z LinkedIn Marketing, co jest potrzebne przy korzystaniu z Sales Navigator ale mam osobne szkolenia dedykowane dla takich użytkowników.
Program szkolenia LinkedIn Marketing dla Firm
Start z LinkedIn
- Dlaczego potrzebuję konta LinkedIn, nawet jak mam własną stronę WWW (SEO, GEO, logowanie)
- Jakie są rodzaje kont LinkedIn i dla kogo są przeznaczone?
- Różnice w funkcjonalności konta bezpłatnego i kont płatnych LinkedIn
- Dlaczego profil LinkedIn jest na górze wyników Google?
- Jak sprawdzić co Google wie o nas i naszej firmie?
- Jak usuwać niewygodne dla nas wyniki w Google i co LinkedIn ma do tego?
- Jak monitorować naszą markę lub swoją osobę w Internecie i co ma do tego konto LinkedIn?
- Ćwiczenie dla uczestników
Budzący zaufanie profil LinkedIn
- Jak wypełnić profil?
- Nowo wprowadzone funkcjonalności do profilu
- Obsługa konta LinkedIn
- Zabezpieczenie konta LinkedIn, zabezpieczenie listy kontaktów, zabezpieczenie emaila.
- Ćwiczenia i optymalizacja profili uczestników.
Personal branding - jak opisać Twoją osobę
- Marka firmowa, biznesowa czy osobista
- Metody mierzenia marki osobistej (gotowe wskaźniki)
- Jak w 3 zdaniach opowiedzieć o sobie (do sekcji O mnie) - ćwiczenie dla uczestników.
- Wykorzystanie AI do uzupełnienia profilu i pisania treści - ćwiczenie dla uczestników.
Algorytm LinkedIn i sieć kontaktów
- Jak algorytm LinkedIn ocenia posty.
- Skill Graph i wypełnienie profilu użytkownika.
- Dwell time i rodzaje postów promowanych przez LinkedIn.
- Wielkość sieci kontaktów i polecenia.
- Jak pisać zaproszenia i wiadomości - omówienie template dla uczestników.
- Jak korzystać z wyszukiwarki LinkedIn - triki i ćwiczenia dla uczestników.
Skuteczne treści na LinkedIn
- Jakie posty się klikają i dlaczego?
- Jak pisać prawidłowo posty?
- Rodzaje postów i poradniki jak je tworzyć?
- Kiedy publikować i jak mierzyć skuteczność?
- Pomocne narzędzia LinkedIn i zewnętrzne do tworzenia i analityki postów.
- Pomocne triki w wyszukiwaniu wiralowych treści na LinkedIn i podpianiu się pod trendy.
Dodatkowe możliwe moduły szkolenia LinkedIn Marketing dla Firm
Warsztat dla Zarządu z LinkedIn
- Ryzyka wprowadzenia LinkedIn w firmie
- Najczęstsze obiekcje i pytania od Zarządu i pracowników, wraz odpowiedziami
- Co można a czego nie można kazać pracownikowi - omówienie przepisów prawa PL i UE.
- Jakie KPI dla pracowników ustalać?
- Jakie cele można ustalać dla HR, Sprzedaży, Marketingu oraz osobowe dla pracownika i jakie są realne wyniki?
- Jak wygląda proces wdrożenia programu Employee Advocacy w firmie, krok po kroku
- Case study z wdrożeń z przykładami porażek, aby uniknąć ich w Twojej firmie.
Wykorzystanie AI na LinkedIn i do tworzenia treści
- Jakie mamy modele i do czego służą
- Jakie mamy AI na LinkedIn i jak ich użyć i do czego konkretnie
- Przygotowanie do pracy z LLM aby dostać dobre wyniki
- Przejście przez narzędzia, te same zapytania, różne wyniki
- Przygotowanie opisu na LinkedIn z wykorzystaniem CHATGPT - omówienie promptów i ćwiczenia
- Zbieranie informacji do publikacji z Perplexity - omówienie promptów, tworzenie projektu z bazą wiedzy o firmie, weryfikacja halucynacji.
- Zaproszenia do kontaktu pisane przez AI na podstawie profilu Klienta. - omówienie promptu i ćwiczenia dla uczestników.
- Prompty do przygotowania treści - ćwiczenia dla uczestników.
Twój trener LinkedIn: Rafał Szymański
Rafał Szymański to jeden z nielicznych w Polsce ekspertów, który zajmuje się wyłącznie LinkedIn i LinkedIn Sales Navigator. To jego nisza i specjalizacja od 2016 roku. Nie szkoli z Tik Toka, Instagrama, reklam czy dowolnego tematu na który dostanie zapytanie a tylko z LinkedIn, jego narzędzi i budowania marki eksperckiej.
Co otrzymasz?
Materiały szkoleniowe
- Wszystkie prezentacje i materiały w formie elektronicznej
- Template wiadomości - gotowe wzory do wykorzystania
- Checklistę wypełnienia wszystkich 34 elementów profilu wraz omówieniem jak ma być to poprawnie zrobione i jeśli możemy wspomóc się AI to jakim i jak.
Certyfikat
- Każdy uczestnik szkolenia otrzyma potwierdzony przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą potwierdzenie uczestnictwa w formie dyplomu i badge widocznego na profilu LinkedIn
- Certyfikat jest widoczny na profilu LinkedIn uczestnika szkolenia
- Link weryfikujący autentyczność certyfikatu
Wsparcie po szkoleniu
- 1 godzina konsultacji online w ciągu 30 dni po szkoleniu
- Odpowiedzi na pytania, które pojawią się podczas wdrażania wiedzy w praktyce