Szkolenie LinkedIn dla Firm

Nauczę Cię jak wykorzystać LinkedIn do budowania marki pracownika i zaangażowania go dla firmy.

Nauczę Cię jak wykorzystać LinkedIn do budowania marki pracownika i zaangażowania go dla firmy.

Zakres szkolenia Linkedin Marketing jest podzielony na moduły od poziomu podstawowego, dlaczego LinkedIn jest ważny dla pracownika, jak stworzyć i wypełnić profil, jak zabezpieczyć profil Linkedin przed wykradaniem ważnych informacji, co w nim prezentować i jak aż do poziomu zaawansowanego. Pokazuję jak tworzyć posty, ankiety, karuzele z dokumentów, ale także jak mierzyć skuteczność działań. Omawiamy zwykłe konta i konta premium, Linkedin Learning czy Business Premium.

Umów termin szkolenia
0 % rocznie rośnie LinkedIn w Polsce

Warto tu być i zbudować sobie markę.

00 zaproszenia do kontaktu lub inMail dziennie.

Otrzymują C-Level Managerowie według danych od LinkedIn, naucz się jak je pisać aby Twoja wiadomość została przeczytana.

00000 % CTR

To najniższy wskaźnik konwersji jaki mają moi klienci, mogę pokazać Ci zrealizowane kampanie z CTR ponad 87%!

44,5 %

Porównując dane LinkedIn o ilości kont zarejestrowanych oraz dane z GUS na dzień 26.08.2025 to prawie połowa pracujących osób w Polsce ma konto na LinkedIn. Jednocześnie badanie PBI/Mediapanel pokazuje, że spędamy na nim średnio 15 minut dziennie co pokazuje duże zaangażowanie. Wykorzystaj to dla siebie.

A image about [object object]

Przykłady modułów ze szkolenia LinkedIn marketing

Wszystkie moje szkolenia są w formie krótkich modułów trwających maksymalnie 10-15 minut, tak aby utrzymać uwagę i aby były łatwe do zrozumienia i zapamiętania. Stawiam też na interaktywność i dużo ćwiczeń na koncie uczestnika.

  • Dlaczego LinkedIn jest ważny, nawet jak niego nie korzystamy (np:SEO, opinie, poziom zaufania)
  • Stworzenie profilu LinkedIn - wszystkie 27 elementów wraz z przykładami jak należy je wypełnić.
  • Optymalizacja profilu LinkedIn wraz z jego zabezpieczeniem przed wykorzystaniem emaila i danych.
  • Obsługa LinkedIn - niby każdy wie, ale czy na pewno o wszystkim.
  • Działanie algorytmu LinkedIn w 2025 roku.
  • Analityka konta - kto nas odwiedza i dlaczego oraz co z tego my mamy mieć.
  • Sprawdzenie czy na LinkedIn jest Twoja grupa docelowa i jak ją znaleźć wykorzystując bezpłatne konto.
  • Co się klika na LinkedIn i dlaczego.
  • Jak pisać viralowe posty plus narzędzia.
  • Jak tworzyć karuzele, które będą chętnie przewijane?
  • Jak tworzyć video, bo tu zasady są inne niż na TikToku i Instagramie?

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest idealne dla:

  • Osób zaczynających pracę z LinkedIn - zaczynamy od pomijanych podstaw jak założyć i zabezpieczyć konto LinkedIn i dlaczego jest to takie ważne.
  • Działów marketingu - poszukujących metod na dotarcie z materiałami do szerszej grupy odbiorców przez zaangażowanie pracowników.
  • Właścicieli firm i przedsiębiorców - którzy chcą osobiście budować relacje biznesowe na LinkedIn.
  • Działów HR - odpowiedzialnych za wdrażanie strategii Employer Branding i Employee Advocacy w organizacji.

Dla kogo nie jest to szkolenie?

Rozważyłbym inne moje usługi w sytuacji:

  • Potrzebujesz wsparcia z Company Page - zapytaj o konsultację 1-na-1, a przygotuje audyt i wdrożę zmiany.
  • Użytkowników kont LinkedIn Sales Navigator - na szkoleniu z LinkedIn uczę zakresu z LinkedIn Marketing, co jest potrzebne przy korzystaniu z Sales Navigator ale mam osobne szkolenia dedykowane dla takich użytkowników.

Program szkolenia LinkedIn Marketing dla Firm

Start z LinkedIn

  1. Dlaczego potrzebuję konta LinkedIn, nawet jak mam własną stronę WWW (SEO, GEO, logowanie)
  2. Jakie są rodzaje kont LinkedIn i dla kogo są przeznaczone?
  3. Różnice w funkcjonalności konta bezpłatnego i kont płatnych LinkedIn
  4. Dlaczego profil LinkedIn jest na górze wyników Google?
  5. Jak sprawdzić co Google wie o nas i naszej firmie?
  6. Jak usuwać niewygodne dla nas wyniki w Google i co LinkedIn ma do tego?
  7. Jak monitorować naszą markę lub swoją osobę w Internecie i co ma do tego konto LinkedIn?
  8. Ćwiczenie dla uczestników

Budzący zaufanie profil LinkedIn

  1. Jak wypełnić profil?
  2. Nowo wprowadzone funkcjonalności do profilu
  3. Obsługa konta LinkedIn
  4. Zabezpieczenie konta LinkedIn, zabezpieczenie listy kontaktów, zabezpieczenie emaila.
  5. Ćwiczenia i optymalizacja profili uczestników.

Personal branding - jak opisać Twoją osobę

  1. Marka firmowa, biznesowa czy osobista
  2. Metody mierzenia marki osobistej (gotowe wskaźniki)
  3. Jak w 3 zdaniach opowiedzieć o sobie (do sekcji O mnie) - ćwiczenie dla uczestników.
  4. Wykorzystanie AI do uzupełnienia profilu i pisania treści - ćwiczenie dla uczestników.

Algorytm LinkedIn i sieć kontaktów

  1. Jak algorytm LinkedIn ocenia posty.
  2. Skill Graph i wypełnienie profilu użytkownika.
  3. Dwell time i rodzaje postów promowanych przez LinkedIn.
  4. Wielkość sieci kontaktów i polecenia.
  5. Jak pisać zaproszenia i wiadomości - omówienie template dla uczestników.
  6. Jak korzystać z wyszukiwarki LinkedIn - triki i ćwiczenia dla uczestników.

Skuteczne treści na LinkedIn

  1. Jakie posty się klikają i dlaczego?
  2. Jak pisać prawidłowo posty?
  3. Rodzaje postów i poradniki jak je tworzyć?
  4. Kiedy publikować i jak mierzyć skuteczność?
  5. Pomocne narzędzia LinkedIn i zewnętrzne do tworzenia i analityki postów.
  6. Pomocne triki w wyszukiwaniu wiralowych treści na LinkedIn i podpianiu się pod trendy.

Dodatkowe możliwe moduły szkolenia LinkedIn Marketing dla Firm

Warsztat dla Zarządu z LinkedIn

  1. Ryzyka wprowadzenia LinkedIn w firmie
  2. Najczęstsze obiekcje i pytania od Zarządu i pracowników, wraz odpowiedziami
  3. Co można a czego nie można kazać pracownikowi - omówienie przepisów prawa PL i UE.
  4. Jakie KPI dla pracowników ustalać?
  5. Jakie cele można ustalać dla HR, Sprzedaży, Marketingu oraz osobowe dla pracownika i jakie są realne wyniki?
  6. Jak wygląda proces wdrożenia programu Employee Advocacy w firmie, krok po kroku
  7. Case study z wdrożeń z przykładami porażek, aby uniknąć ich w Twojej firmie.

Wykorzystanie AI na LinkedIn i do tworzenia treści

  1. Jakie mamy modele i do czego służą
  2. Jakie mamy AI na LinkedIn i jak ich użyć i do czego konkretnie
  3. Przygotowanie do pracy z LLM aby dostać dobre wyniki
  4. Przejście przez narzędzia, te same zapytania, różne wyniki
  5. Przygotowanie opisu na LinkedIn z wykorzystaniem CHATGPT - omówienie promptów i ćwiczenia
  6. Zbieranie informacji do publikacji z Perplexity - omówienie promptów, tworzenie projektu z bazą wiedzy o firmie, weryfikacja halucynacji.
  7. Zaproszenia do kontaktu pisane przez AI na podstawie profilu Klienta. - omówienie promptu i ćwiczenia dla uczestników.
  8. Prompty do przygotowania treści - ćwiczenia dla uczestników.

Twój trener LinkedIn: Rafał Szymański

Rafał Szymański to jeden z nielicznych w Polsce ekspertów, który zajmuje się wyłącznie LinkedIn i LinkedIn Sales Navigator. To jego nisza i specjalizacja od 2016 roku. Nie szkoli z Tik Toka, Instagrama, reklam czy dowolnego tematu na który dostanie zapytanie a tylko z LinkedIn, jego narzędzi i budowania marki eksperckiej.

Co otrzymasz?

Materiały szkoleniowe

  • Wszystkie prezentacje i materiały w formie elektronicznej
  • Template wiadomości - gotowe wzory do wykorzystania
  • Checklistę wypełnienia wszystkich 34 elementów profilu wraz omówieniem jak ma być to poprawnie zrobione i jeśli możemy wspomóc się AI to jakim i jak.

Certyfikat

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma potwierdzony przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą potwierdzenie uczestnictwa w formie dyplomu i badge widocznego na profilu LinkedIn
  • Certyfikat jest widoczny na profilu LinkedIn uczestnika szkolenia
  • Link weryfikujący autentyczność certyfikatu
Link do przykładowego certyfikatu

Wsparcie po szkoleniu

  • 1 godzina konsultacji online w ciągu 30 dni po szkoleniu
  • Odpowiedzi na pytania, które pojawią się podczas wdrażania wiedzy w praktyce
Opinie

Co mówią klienci o szkoleniach LinkedIn

Volkswagen Group Polska
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Szkolenie "LinkedIn Sales Navigator dla rekruterów" ma w mojej ocenie niezwykłą wartość merytoryczną. Prowadzący je Rafał przekazał mi nie tylko ogrom wiedzy o samym narzędziu ale także dostarczył informacji o kilkunastu innych, wspierających codzienną pracę rekrutera.

Marta Szymańska
Marta Szymańska

HR Business Partner

Volkswagen Group Polska
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Wspólnie z zespołem HR Volkswagen Group Polska miałyśmy przyjemność zgłębiać tajemnice sourcingu i wykorzystania LinkedIn Sales Navigator do rekrutacji, czerpiąc z ogromu wiedzy, doświadczeń i pasji Rafała.

Natalia Skowron
Natalia Skowron

HR Manager

Dr. Marcus
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Rafał, I want to thank you for coordinating the LinkedIn Sales Navigator workshop for our team at Dr. Marcus International. The advanced techniques you shared on social selling and account-based marketing have provided us with powerful tools to better connect with clients and prospects. We are ready and excited to apply this knowledge to contribute to our company's continued growth. Thank you, Rafał, for this fantastic opportunity for professional development!

Ma. Virginia Velasco
Ma. Virginia Velasco

Export Sales Specialist | B2B | Desarrollo de Negocios Internacionales | LATAM | Especialista en Iberoamérica y cuentas claves

Auto Idea Mercedes Benz
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Z przyjemnością rekomenduję Rafała za jego wyjątkową pracę w zakresie wykorzystania Sales Navigator oraz dodatkowych narzędzi do generowania sprzedaży B2B. Doświadczenie Rafała nie ogranicza się tylko do zrozumienia i wykorzystania samej platformy, ale sięga do samej struktury procesów sprzedaży. To, co wyróżnia Rafała, to jego holistyczne podejście. Nie tylko wdraża narzędzia, ale zmienia krajobraz interakcji biznesowych. Jego wiedza na temat sprzedaży jest praktyczna i posiada rzadką umiejętność przekazywania złożonych kwestii w sposób angażujący, jak i łatwy do zrozumienia. Usprawniając zadania, skutecznie uwalnia cenny czas.

Arkadiusz Kiljańczyk
Arkadiusz Kiljańczyk

Wspieram Cię w przejechaniu drogi sukcesu

swepro Group
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

I highly value Rafał's expertise in B2B marketing, particularly within the industrial sector. It's a common belief that the industrial industry focuses solely on offline demand-generation activities. However, Rafał has demonstrated that industrial companies can thrive on social media, especially LinkedIn, proving that tools like Sales Navigator are not as daunting as they may appear.

Paweł Wierzbicki
Paweł Wierzbicki

Country Manager

SoftVig
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Rafał to świetnie przygotowany trener, który posiada obszerną wiedzę na temat LinkedIn oraz Sales Navigator. Jednocześnie potrafi ją przekazywać w jasny, zrozumiały sposób, w przyjaznej atmosferze otwartości. Po takim szkoleniu jest się od razu zachęconym i gotowym do działania!

Warte podkreślenia jest doświadczenie Rafała w sprzedaży B2B i jego biznesowe podejście. Jestem przekonana, że współpraca z Rafałem będzie niezwykle wartościowa dla każdego, kto chce opanować tajniki LinkedIn w kontekście skutecznej sprzedaży B2B. Szczególnie z wykorzystaniem narzędzia Sales Navigator.

Patrycja Skutnik
Patrycja Skutnik

Specjalistka ds. marketingu

Nomad Electric
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Po ponad kilkumiesięcznej efektywnej współpracy z Rafałem, jestem przekonana o jego wiedzy i umiejętnościach z zakresu Linkedin. Nie tylko posiada on dogłębną wiedzę na temat narzędzi takich jak Linkedin i Sales Navigator, ale także potrafi skutecznie wykorzystać je do nawiązywania kontaktów z kluczowymi osobami w sektorze B2B. Dzięki jego wsparciu, nasza firma osiągnęła imponującą średnią konwersji na poziomie 60% w kampaniach, co w kontekście cold callingu jest wynikiem, który przewyższa oczekiwania. Gorąco polecam współpracę z Rafałem wszystkim, którzy pragną poprawić swoją widoczność i efektywność na Linkedin.

Katarzyna Regulska
Katarzyna Regulska

Public Relations and Marketing Manager

Hert
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Miałem okazję uczestniczyć w Rafała szkoleniu z Linkedina i Social Sellingu. Rafał w 100% dostosował się do naszych potrzeb. Przekazał bardzo dużą dawkę fachowej wiedzy, pracując przy tym na przykładach z naszej branży. Otrzymaliśmy masę praktycznych wskazówek podpartych jego dużym doświadczeniem. Jeśli szukasz speca z Linkedina i Sales Navigatora - to lepiej trafić nie mogłaś/eś! Zdecydowanie polecam!

Krystian Prarat
Krystian Prarat

Digital Marketing Manager

Beyond
Sprawdź opinię naLogo of this website - https://www.linkedin.com/in/rafalszymanski/details/recommendations/

Rafał naprawdę ogarnia LinkedIn i Sales Navigator. Potrafi w Social Selling i jeszcze świetnie z tego szkoli. Polecam współpracę :)

Magdalena Jakimiak-Szadziewicz
Magdalena Jakimiak-Szadziewicz

Dyrektorka Marketingu

Najczęstsze pytania o szkolenie LinkedIn

Nie, kurs jest przystosowany dla początkujących. Wystarczy, że masz aktywne konto LinkedIn lub chcesz je założyć i chęć do nauki. Wszystkiego nauczymy się od podstaw, a w przypadku bardziej zaawansowanych uczestników przygotuję dodatkowe materiały i ćwiczenia.

Polecane szkolenia jako uzupełnienie do szkolenia LinkedIn Marketing

Uzupełnij wiedzę o LinkedIn

Image about indywidualne konsultacje linkedin i sales navigator

Indywidualne konsultacje LinkedIn i Sales Navigator

Personalizowane konsultacje LinkedIn i Sales Navigator. Audyt profilu, strategia leadów, optymalizacja. Najwyżej oceniany konsultant w Polsce.

Czytaj więcej
Image about szkolenie linkedin sales navigator dla handlowców b2b

Szkolenie LinkedIn Sales Navigator dla handlowców B2B

Szkolenie LinkedIn Sales Navigator i Social Selling. Średni wynik: +47% leadów w 3 miesiące. Zobacz opinie klientów i umów termin.

Czytaj więcej
Image about zaawansowane szkolenie sprzedaży b2b przez linkedin

Zaawansowane szkolenie sprzedaży B2B przez LinkedIn

Kompleksowe szkolenie sprzedaży B2B: Account Based Marketing, generowanie MQL/SQL, nurturing. Dla zespołów 5+. Gwarancja ROI.

Czytaj więcej
Gotowy, aby wyposażyć swój zespół w umiejętności skutecznego działania na LinkedIn?

Skontaktuj się i umów termin

Umów się na rozmowę, aby omówić szczegóły i zarezerwować termin szkolenia. Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i pomożemy dopasować program do potrzeb Twojego zespołu.

LinkedIn Sales Navigator to znak towarowy LinkedIn Corporation. B2B Marketing.AI sp. z o.o. jest niezależną firmą szkoleniową i nie jest oficjalnym partnerem LinkedIn.

Skontaktuj się i umów termin
00 +
Lat Doświadczenia
Skontaktuj się i umów termin