Mam konto na LinkedIn od 2001 roku i przez wiele lat służyło mi do szukania pracy, prawdopodobnie Ty też tak wykorzystujesz Linkedin.
Od 2015 roku, kiedy otrzymałem dostęp do wczesnej wersji narzędzia LinkedIn Sales Navigator, zmieniłem swoje podejście, doceniając potencjał Linkedin do budowania marki własnej, pracowników firmy poprzez programy Employee Advocacy, czy wyszukiwania i budowania relacji z wartościowymi kontaktami B2B.
Od 2018 roku, po odejściu z etatu mam nieprzerwanie kilka własnych licencji LinkedIn, na których sam się uczę i doszkalam.
Zawsze na szkoleniu pracuję na realnych przykładach, zawsze podaje w materiałach źródła i nie są nimi przepisane artykuły z Internetu.
Skupiam się na krótkich poradnikach, które są łatwe do zapamiętania, nie powtarzam szkodliwych mitów.
Szkolenie z LinkedIn marketingu „LinkedIn od A do Z”.
Zakres szkolenia Linkedin Marketing jest podzielony na moduły od poziomu podstawowego, dlaczego LinkedIn jest ważny dla pracownika, jak stworzyć i wypełnić profil, jak zabezpieczyć profil Linkedin przed wykradaniem ważnych informacji, co w nim prezentować i jak aż do poziomu zaawansowanego.
Pokazuję jak tworzyć posty, ankiety, karuzele z dokumentów, ale także jak mierzyć skuteczność działań. Omawiamy zwykłe konta i konta premium, Linkedin Learning czy Business Premium.
Szkolenie może być dopasowane do każdego poziomu.
Szkolenie sprzedażowe wykorzystujące LinkedIn Sales Navigator i Social Selling.
Zakres szkolenia obejmuje nie tylko obsługę LinkedIn Sales Navigator, ale również proces sprzedaży oparty o ABM (Account Based Marketing), Social Selling, dodatkowe narzędzia do generowania leadów, analizę potencjałów leadów na zakup Twojego produktu oraz importowanie i eksportowanie danych z LinkedIn czy automatyzacje.
Szkolenie jest dedykowane dla handlowców, szefów sprzedaży, ale także dla każdego, kto chce umieć znajdować wartościowe leady B2B na Linkedin.
Budowanie marki eksperta na LinkedIn
Jeśli chcesz zbudować swoją markę eksperta, wykorzystując LinkedIn, to pokażę Ci listę działań, od których warto zacząć, jak ocenić poprawność ich wykonania i jakimi narzędziami się wspomóc.
Stworzenie lub optymalizacja profilu LinkedIn
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak przygotować poprawny opis o sobie, jakich Skills użyć, jak wypełnić opis zawodowy pod rekrutację lub masz inne pytania związane z profilem, to jest to dobry wybór.
Obsługa LinkedIn Sales Navigator
Jeśli szukasz właściwych kontaktów B2B i chcesz wykorzystać płatne konta, jak Sales Navigator, to pomogę w jego nauce i konfiguracji. Mam kilka rodzajów kont Linkedin Sales Navigator: Core i Advanced, aby pokazać Ci różnice i jak najlepiej je wykorzystać.
Jeśli potrzebujesz doradczego wsparcia na temacie LinkedIn, marketingu B2B lub obsługi LinkedIn Sales Navigator, a nie potrzebujesz pełnego szkolenia, to możesz kupić ode mnie konsultację. Możesz kupić godzinę lub jej wielokrotność (1 godzina to koszt 600 zł) polecam rozważyć pakiet 10 godzin ze zniżką, który kosztuje 5000 zł.
Jakie masz korzyści korzystając z konsultacji?
60 minut indywidualnej konsultacji online.
Gotowe rozwiązania Twojego problemu oraz notatki i lista działań dla Ciebie od razu po konsultacji.
Przekazanie Tobie wiedzy wynikającej z praktycznego doświadczenia, a nie jedynie przeczytanej w Internecie.
Konsultacja w przyjaznej, nie oceniającej atmosferze, aby Ci pomóc rozwiązać problem.
Masz szybkie pytanie? Mam dla Ciebie bezpłatne 15 minut, które możesz wykorzystać, jeśli chcesz się dopytać lub ustalić jakieś szczegóły dotyczące mojej oferty.
Choć pamiętajmy, że takie sprawy możesz też załatwić e-mailem. :)
Przykłady problemów, które możemy rozwiązać:
Spotykamy się online na Zoom lub Meet. Na Twoje życzenie spotkanie może być nagrywane i dostarczone do Ciebie. Zawsze na spotkaniu jest mój bot od notatek, aby nic nam nie umknęło, tak więc transkrypcję i notatki także Ci dostarczę.
Po wybraniu terminu pierwszej godziny lub pakietu i opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem, dzięki któremu możesz się zalogować na spotkanie i drugim do ewentualnej zmiany terminu.
Jestem też współwłaścicielem firmy zajmującej się generowaniem leadów B2B oraz automatyzacją działań handlowców i rekruterów na LinkedIn.
Wykorzystujemy LinkedIn Sales Navigator, ale także inne wspomagające proces prospectingu czy rekrutacji narzędzia.
To nasze autorskie rozwiązanie, oparte o legalne API i nie wymagające instalowania czegokolwiek w systemie lub współdzielenia użytkownika i hasła do konta klienta.
W przypadku szkoleń stacjonarnych sprawa jest prosta. Rzutnik, tablica i sala z dobrą wentylacją wystarczy.
W przypadku konsultacji lub szkoleń online skupiam się aby cała realizacja na poziomie Premium.
Dlatego aby zapewnić taki poziom wybudowałem studio dedykowane pod szkolenia i webinary.
Studio ma podwójne łącze internetowe i awaryjne zasilanie, aby nic nie zakłóciło szkolenia lub konsultacji.
Szkolenia online są prowadzone z profesjonalnie przygotowanego studia wyposażonego w 2 kamery Sony, mikrofony i interfejsy Shure sterowane ATEM Mini Extreme ISO co pozwala uzyskać wysoką jakość nagrań.
Szkolenia prowadzę na platformie Zoom Worplace Business co pozwala uzyskać nagrania w wersji FHD oraz dołączyć dodatkowe aplikacje jak quizy czy grywalizacje co podnosi zaangażowanie. Dostępne są także Teams, Meet i WebEx.
W zależności od umowy dostarczam poza materiałami szkoleniowymi nagrania w jakości FHD, które mogą być umieszone na Państwa platformie lub na YT, dostępne tylko dla uczestników. Mogą one być obrandowane
i z dodanymi napisami.
Szkolenia i konsultacje online czy stacjonarnie?