Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest idealne dla:
- Zespołów sprzedażowych - które chcą zwiększyć liczbę kwalifikowanych leadów i skrócić cykl sprzedaży a już mają doświadczenie z LinkedIn Sales Navigator.
- Działów marketingu - poszukujących skutecznych kanałów dotarcia do decydentów B2B i chcących umieścić swój produkt w ekosystemie LinkedIn aby korzystać z niego w kampaniach LinkedIn Ads. Omawiamy także funkcję Smart Links do wysyłania materiałów do klinetów i analizy skuteczności.
- Właścicieli firm i przedsiębiorców - którzy chcą osobiście budować relacje B2B na LinkedIn.
- Managerów sprzedaży - odpowiedzialnych za wdrażanie strategii Social Sellingu w organizacji, którzy chcą dopasować swój aktualny proces sprzedaży do działań na LinkedIn oraz ustalić realne KPI do osiągnięcia..
Dla kogo nie jest to szkolenie?
Rozważyłbym inne moje usługi w sytuacji:
- Pustego konta LinkedIn - sama umiejętność obsługi Sales Navigator nie wystarczy, jeśli będziemy się kontaktować z pustego konta, wyglądającego jak konto bota. Sugeruję wtedy szkolenie z LinkedIn marketing lub konsultację.
- Początkujących użytkowników kont LinkedIn Sales Navigator - na szkoleniu zaawansowanym nie uczę obsługi kont Sales Navigator, proponuję szkolenie podstawowe lub konsultacje.
Program zaawansowanego szkolenia sprzedaży B2B przez LinkedIn
Znajdowanie leadów i budowanie sieci
- Sześć sposobów znajdywania klientów z wykorzystaniem LinkedIn - prezentacja 6 gotowych do wdrożenia taktyk od poziomu podstawowego (Twój potencjalny lead zmienił pracę i chcesz pierwszy o tym wiedzieć) do poziomu bardzo zaawansowego (scraping danych z WWW, import ich do SN i ustalanie danych decydentów)
- Rodzaje Sales Navigator dedykowanych dla zespołów
- Funkcje Sales Navigator dla szefów sprzedaży - przydzielanie w locie licencji, monitorowanie pracy w panelu Admin itd.
- Boolean Search i praca na przykładach Waszej firmy.
Zaawansowana obsługa LinkedIn Sales Navigator
- Prawidłowe ustawienie Sales Navigator Core, Advanced i Advanced Plus
- Wyszukiwarka leadów
- Wyszukiwarka firm i mapowanie Waszej bazy klientów z CRM
- Ćwiczenia na Państwa przykładach - import Waszych danych z Excela lub CRM do LinkedIn Sales Navigator, najczęstsze błędy w przygotowaniu pliku, triki w zbieraniu danych.
Social Selling i Account Based Marketing
- Social Selling – struktura kampanii z omówieniem kroków na każdym etapie
- Ustalanie ICP, funkcja Persona
- Ustalanie komitetu zakupowego – Relationship Explorer vs ABM z którego pewnie korzystacie
- Ocena leadów – Lead IQ do researchu potencjalnych klientów
- Message Assist - wspomaganie tworzenia wiadomości sprzedażowych przez AI
- Sales Assistant (nowość z października 2025) do inteligentnego prospectingu
Ocena potencjału leada (MQL do SQL)
- Funkcja Buyer Intent
- Funkcja Product Interest
- Jak umieścić swój produkt na koncie handlowca aby działały funkcje AI na LinkedIn
- Jak umieścić swój produkt w ekosystemie LinkedIn i do czego jest potrzebne.
- Wykorzystanie funkcji Insights
Marketing Automation z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator
- Jakie dane o klientach można wyciągnąć z LinkedIn
- Jak zdobyć firmowy telefon i email, jak nie ma go na LinkedIn
- Znalezienie listy osób decyzyjnych na podstawie Waszego CRM lub pliku Excel
- Eksport danych z LinkedIn Sales Navigator do Excela
- Czy i jak można dzielić dane z jednego konta na wielu pracowników
- Jak szybko analizować duże listy leadów
- Uruchomienie konta Sales Navigator i kampanii z konta pracownika
Twój trener LinkedIn: Rafał Szymański
Rafał Szymański to jeden z nielicznych w Polsce ekspertów, który zajmuje się wyłącznie LinkedIn i LinkedIn Sales Navigator. To jego nisza i specjalizacja od 2016 roku. Nie szkoli z TikToka, Instagrama, reklam czy dowolnego tematu na który dostanie zapytanie, a tylko z LinkedIn, jego narzędzi i budowania marki eksperckiej.
Co otrzymasz?
Materiały szkoleniowe
- Wszystkie prezentacje i materiały w formie elektronicznej
- Template wiadomości - gotowe wzory do wykorzystania
- Arkusze Excel z wzorcami ładowania danych do Sales Navigator
- Checklisty i procedury
Certyfikat
- Każdy uczestnik szkolenia otrzyma potwierdzony przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą potwierdzenie uczestnictwa w formie dyplomu i badge widocznego na profilu LinkedIn
- Certyfikat jest widoczny na profilu LinkedIn uczestnika szkolenia
- Link weryfikujący autentyczność certyfikatu
Wsparcie po szkoleniu
- 1 godzina konsultacji online w ciągu 30 dni po szkoleniu
- Odpowiedzi na pytania, które pojawią się podczas wdrażania wiedzy w praktyce